Laat van je horen; plaats een opmerking!

Je herkent dit vast wel: je leest een document en wilt daarop reageren. Met een vraag, aanvulling of om je collega op een typfout te wijzen. Stuk voor stuk waardevolle feedback waarmee de organisatie kan verbeteren. Binnen Kwibuss kun je eenvoudig een digitale post-it plakken bij een document. In dit artikel leggen we uit hoe je dat doet!

Een reactie plaatsen

Tijdens het lezen van een document zie je aan de rechterkant een overzicht met verschillende functies, waaronder de optie om een reactie te plaatsen.

  1. Klik rechtsboven op het tekstballonnetje genaamd ‘Tijdlijn en opmerkingen’.
  2. Je komt nu in het overzicht waar je een reactie kunt plaatsen.
  3. Typ je vraag, opmerking of aanvulling in het tekstveld.
  4. Wil je tekst extra laten opvallen? Gebruik de opties voor vetgedrukteschuine of onderstreepte tekst. Ook kun je een link toevoegen naar bijvoorbeeld een website of bron.
  5. Klaar met typen? Klik op ‘Opmerking plaatsen’.

Wat gebeurt er met je opmerking?

  • Je opmerking wordt direct zichtbaar in de tijdlijn van het document.
  • Biebbeheerders ontvangen je opmerking per mail, zodat zij snel op de hoogte zijn.
  • Je opmerking wordt ook op het prikbord gepubliceerd, zodat collega's deze kunnen zien en erop kunnen reageren.

📌 Handig! Je kunt je opmerkingen op elk moment verwijderen via de tijdlijn van het document.

Heeft dit je vraag beantwoord? Dank je voor de feedback Er was een probleem bij het verzenden van je feedback. Probeer het later nog een keer.

Antwoord nog niet gevonden? Neem contact op Neem contact op