Activatie opnieuw aanvragen

Ben je uitgenodigd voor Kwibuss, maar heb je je account nog niet geactiveerd? Dan kan je nog niet inloggen. Als je jouw activatie-mail kwijt bent geraakt, dan is het mogelijk om zelf een nieuwe activatie aan te vragen op het e-mailadres waarop je al was uitgenodigd.

Allereerst: Activatiemail opzoeken

Misschien zwerft de activatiemail nog ergens rond in je mailprogramma. Wie weet komt de mail bovendrijven als je zoekt op de titel van de mail “Activeer jouw Kwibuss account”.

Mail niet gevonden? Dan kan je jouw activatiemail opnieuw naar jezelf versturen.

Hoe ga je te werk?

Let op: Voorwaarde is dat je al een keer bent uitgenodigd voor Kwibuss, dus Kwibuss moet jouw mailadres kennen om de activatiemail opnieuw te kunnen versturen.

1. Ga naar de inlogpagina van Kwibuss en klik op “Wachtwoord vergeten?”.
inlog-wachtwoordvergeten.png 

2. Op de “Wachtwoord vergeten?”-pagina vul je jouw mailadres in.
wachtwoordvergeten.png 

3. Is jouw mailadres bekend maar inderdaad nog niet geactiveerd dan verschijnt de melding “Je account is niet geactiveerd. Vraag opnieuw aan.” Klik op de link “Vraag opnieuw aan”. 
activatie-vraagopnieuwaan-2.png 

4. Je komt op de pagina "Activatie opnieuw aanvragen" aan te vragen. Je e-mailadres is al ingevuld, controleer het en klik op "Stuur me instructies". 
activatie-vraagopnieuwaan-3.png 

5. Na enkele minuten ontvang je opnieuw de activatiemail om jouw account te activeren.
activatiemail.png 

Spam?

Mail niet gezien? Kijk voor de zekerheid in je spamfolder of reclamemap. Hoogstwaarschijnlijk is de mail daarin terechtgekomen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk