Inloggen lukt niet

Bij de activatie van jouw account voor Kwibuss heb je zelf een gebruikersnaam of wachtwoord gekozen. Maar soms ben je de tel even kwijt en lukt inloggen niet meer. Geen punt, lees snel verder om het op te lossen! :-)

Waar komt het door?

Je kan bijvoorbeeld je wachtwoord of gebruikersnaam vergeten zijn, of het kan zo zijn dat jouw account nog niet is geactiveerd. Lees hieronder wat je in elk van deze situaties kunt doen. 

Wachtwoord vergeten

1. Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina klik je op de link “Wachtwoord vergeten?”
inlog-wachtwoordvergeten.png 

2. Vul op de "Wachtwoord vergeten?"-pagina jouw e-mailadres in en klik op "Stuur me instructies".
wachtwoordvergeten.png 

3. Na enkele minuten ontvang je een e-mail met als titel "Nieuw wachtwoord aangevraagd". Klik op de link "Wachtwoord opnieuw instellen". 
wachtwoordinstellen-mail.png 

4. Op de pagina die daarna verschijnt stel je jouw wachtwoord opnieuw in. Bevestig met "Wachtwoord wijzigen". Direct daarna kom je op het Prikbord van Kwibuss. 
wachtwoordinstellen-pagina.png 

Gebruikersnaam vergeten

Ben je jouw gebruikersnaam vergeten, dan heb je nog een alternatief: inloggen met je e-mail adres is ook mogelijk! In plaats van je gebruikersnaam vul je in het bovenste veld je mailadres in. 
inloggen-metmailadres.png 

Account nog niet geactiveerd

Je kan zelf een nieuwe activatie aanvragen. Uitleg vind je op Activatie opnieuw aanvragen

E-mail adres onbekend.

Als Kwibuss het ingevulde e-mailadres niet kent, neem dan contact op met jouw beheerder van Kwibuss om te bekijken wat er aan de hand is en of je misschien een ander e-mailadres dient te gebruiken. 

Lukt inloggen nog steeds niet? 

Heb je deze opties geprobeerd en lukt inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met de beheerder van jouw Kwibuss-domein.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk