Uitnodiging voor Kwibuss niet ontvangen

Heb je geen uitnodiging voor Kwibuss ontvangen en weet je zeker dat je wel bent uitgenodigd? Lees verder, want dit kan verschillende oorzaken hebben. 

Wat is een uitnodiging? 

Om toegang tot de Kwibuss van jouw organisatie te krijgen heb je een gebruikersaccount nodig. Een uitnodiging om een account aan te maken wordt door jouw beheerder van Kwibuss naar je verstuurd. Eenmaal ontvangen kan je je account activeren en gebruik maken van Kwibuss! 

Mail niet ontvangen? 

Spam

Kijk allereerst eens in de spam- of reclamefolder van je mailprogramma. Mail van Kwibuss wordt soms door een klein aantal mailproviders gezien als ongewenste reclame. 
» Geef in je mailprogramma aan dat je altijd mail van Kwibuss wilt ontvangen. 
» Sla "notificatie@kwibuss.nl" op als contactpersoon in het adresboek van je mailprogramma. 

Verkeerd mailadres gebruikt

Het kan zijn dat de beheerder van jouw organisatie per ongeluk een tikfout in je mailadres heeft gemaakt. Kwibuss stuurt de uitnodiging dan naar een niet-bestaand mailadres, of in ieder geval niet naar jóuw mailadres... :-) 
» Vraag bij je beheerder na of het juiste mailadres is gebruikt. 

Jouw mailbox is vol of niet beschikbaar

Als je mailbox vol is accepteert jouw mailprogramma geen nieuwe mailtjes meer. De uitnodiging van Kwibuss is wel naar het juiste mailadres verstuurd, maar komt niet bij jou binnen omdat er geen ruimte meer is voor nieuwe mailtjes. In een enkel geval is een mailbox niet beschikbaar, bijvoorbeeld vanwege een tijdelijke storing. 
» Bekijk in je mailprogramma of je wel andere mail kunt ontvangen. Is dat niet het geval, dan heb je de oorzaak gevonden! 

Heb je met bovenstaande drie mogelijkheden de oorzaak niet gevonden en heb je nog steeds geen mail van Kwibuss ontvangen? Vraag jouw beheerder om eens met je mee te kijken. 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk